Veganiška pusryčių košė

Ir taip jau trečias mėnuo iš eilės. Jei ne penktas ar visad pusmetis… toks pusrytukas kol kas man skaniausias! Vienintelis svarbus ingredientas, be kurio košė nebus 110%, o tik 100% yra mangai. Australijoje, jų sezono metu, jie patys skaniausi!

Tiesa… pagardukui pjaustau ir bananus, obuolius ar braškes. Skonių aibės priklausys nuo jūsų klimato ir sezono!

Reikės:

Avižų (apie 70g)

Kokosų jogurto ar grietinėlės ( 1 v.š.)

Chia sėklų (2 a.š.)

H.druskos

Kokosų cukraus (1/2 a.š.)

Migdolų sviesto (ar bet kokio kito mėgiamo. Naudojau Myprotein migdolinį.) ( 1 v.š.)

Vaisių pagardui ( pusė banano, mango ar obuolio)

Gaminimas:

Aš iš tų, kurie taupo laiką gamindami, tad mano receptai niekad nebus sudėtingi!

1. Užpilam avižas ir sausus ingredientus verdančiu vandeniu iki norimo tirštumo.

2. Pilam kokosų grietinėlę, riešutų sviestą.

3. Pjaustom vaisius ir dedam ant viršaus. Maišom arba valgom atskirai. Čia jau kaip jūs norit!

Skanaus :))

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s