Saldus omletas 

Kai įprasti omletai tampa nuobodūs… pamėginkite saldų omletą!

Pusrytukas – baltymų užtaisas, kuris puikiai tiks po sunkios treniruotės.

Reikės:

2 kiaušinių

2 kiaušinių baltymų

30g mėgstamo proteino ( Naudojau pinakolados skonio Impact Whey iš Myprotein)

20g anakardžių sviesto ( Myprotein)

4g kokosų sviesto kepimui

Cinamonas

Avietės

Gaminimas

1. Išplakam kiaušinius su proteinu

2. Kepam ant kokosų sviesto

3. Tepam riešutų sviestą, barstom cinamonu ir mėgaujamės


Viso ~ 433kcal

P.S. puikiai tinka varžybininkams, ,,LOW carb“ dienomis, laikantis ,, Carb Cycling“ dietos. Dėl individualių mitybos planų sudarymo kreipkitės el.paštu karolina@missfit.lt arba susisiekite su manimi Facebook – Missfit.lt 🙂
Skanaus!

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s