Vitaminas D ir jo nauda jūsų organizmui

Žiemą, kai saulės pasigęstame labiausiai, jos pasigęsta ir mūsų kūnai. Žmogus ir gamta – du neatsiejami dalykai. Saulės spindulių šiluma veikia ne tik emocijas – praskaidrina dieną, bet ir padeda organizmo veiklai. Laimei, viso to išvengti pakanka reguliariai gerti Vitaminą D.

Kaip žinoti, kad mums trūksta Vitamino D?

Žiemos metu, be išimčių – vitamino D stygius pasireiškia daugumai žmonių. Ypatingai tada, kai šalyje vyrauja sezoninis klimatas ir dienos tampa trumpesnės, mažiau šviečia saulė.
Jei jus dažnai kamuoja bloga nuotaika ir esate linkę į depresiją – tai gali būti viena iš vitamino D stygiaus priežasčių.
Vitamino D trūkumas taip pat gali būti ir susilpnėjusios imuninės sistemos priežastis.
Tam, kad kaulai sėkmingai savintųsi kalcį – jiems reikia vitamino D. Jei patyrėte kaulų skilimą arba lūžį, pats metas susimąstyti ar jums netrūksta šio vitamino.
Žinant, kad vitamino D veikla padeda kaulų augimui, atsistatymui – mamos visada pasirūpina, kad naujagimiams būtų duodama vitamino D lašiukų.

Vitamino D šaltiniai

Norint įtraukti vitamino D turinčių produktų į savo dietą patartina valgyti daugiau:

Riebios žuvies ( skumbrė, lašiša);
Kiaušinių;
Pieno produktų;
Apelsinų;
Sojos pieno;
Sūrio.

Tik gavę galimybę ir išlindus saulutei – nepraleiskite progos išeiti į lauką ir bent 15 minučių, būnant gryname ore, ne pavėsyje, tiesiogiai pasimėgauti saulės spinduliais, nes tai  – nemokama dovana iš gamtos jūsų kūnui.

 

2 mintys apie “Vitaminas D ir jo nauda jūsų organizmui

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s