Penkios sveikų pusryčių idėjos norint sulieknėti

Vasara jau čia, bet įpročio pusryčiams valgyti sumuštinius vis dar neatsikratėte?

Norint sulieknėti dažnai savęs klausiame:

Ką reikės gaminti? Kas bus skanu? Ko valgyti negalima?

Pagrindinė taisyklė norint sudeginti riebalus: rinktis naudingą maistą ir nepersivalgyti.

Missfit.lt pristato penkių sveikų pusryčių idėjas su preliuminariais maisto svoriais ( 😊)

1. Trapučiai su bananu (60g), riešutų sviestu (20g) ir cinamonu.


2. Trapučiai su riešutų sviestu (20g), 2 kiaušinių omletu, medumi ir braškėmis (100g).

3. Baltymų (30g pasirinktų), avižų (30g smulkinti dribsniai) ir kiaušinio pudingas su avietėmis (70g). Nepamirštam trupučio nugęsintos sodos ir, reikiant trupučio vandens masei paskystinti.   Dėkit į mikro bangų krosnelę ir stebėkit kilimą.


4. Benedikto kiaušiniai su pilno grūdo trapučiais, lengvu tepamu sūriu (15g) ir riešutų sviest (20g) Bonusas – antioksidantai – braškės (70g).

5. Pūsti burnočių grūdai (25g) su mėlynėmis (150g), riešutų sviestu (20g) bei riešutų pienu (200ml).

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s