Patys lengviausi sveiki avižiniai sausainiai (baltyminiai)

Laikykitės… dietos pasibaigia ties šiais sausainiais. Na, o jei rimtai, tai nereikia sukti galvos – vienas sausainis vos 74 kalorijos. Jokio cukraus, tik natūralūs saldikliai. Namai kvepia, namiškiai patenkinti, prisiragavę – tikra  palaima.

Reikės:
180 g avižinių dribsnių
222g bananų
25g baltymų (pasirinktinai)
15g kokosų sviesto
Žiupsnelis cinamono

Gaminimas:
1. Viską sumaišome, sutriname bananus.
2. Suformuojame 15 sausainiukų
3. Dedame ant sviestinio popieriaus arba skardos ir kepam 15-20min (arba iki kol gražiai paruduos)

Tikrai taip, tai lengva kaip 2 x 2, o skonis… Patys pabandykit ☻
image

1 mintis apie “Patys lengviausi sveiki avižiniai sausainiai (baltyminiai)

  1. Labas Karolina, čia ir vėl aš Matas. Norėjau padėkoti Tau už šį puikų receptą. Aš šitus avižinius sausainius išsikepiau ir jie tokie skanūs !!!
    P.s. Tavo visi receptai yra nuostabūs, visus aš išbandžiau, bet labiausiai man patiko šie ,,sveikuoliški“ avižiniai sausainiai ir šokoladiniai baltyminiai vafliai. 😋

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s