Lanko sukimo nauda ir veiksmingumas

Ne veltui dar mokykloje matėme sporto salės sandėlius prikrautus sukimo lankais (angl. „hula hoop“), o mokytojos mus rikiuodavo eilute ir ragindavo kunkuruotis su bendraklasiais dėl geriausio lanko sukiko/-ės vardo. Nors berniukams tai dažnai atrodydavo mergaitiškas užsiėmimas, jie vis tiek nenuilsdami „vizgindavo uodegas“ bandydami kuo ilgiau išlaikyti lanką ant liemens. Galbūt mokykloje, o gal ir vėliau – sukti lanką išmoksta dauguma, tik retsykiais vis pasukus ir greit nesulaukus rezultato – lankas pastatomas į šalį bei griebiamasi kitų būdų gražinti liemenį ar tirpdyti aplink jį nusistojusį plaukimo ratą. Jei tik truputį pakentėtume ir lanką pasuktume ilgiau, mes neabejotinai džiaugtumėmės puikiais rezultatais. Tad kodėl lanko sukimas toks naudingas?

  1. Lanko sukimas stiprina pilvo raumenis ir juosmenį.
  2. Lanko sukimas lavina lankstumą.
  3. Sukant lanką gerėja jūsų širdies veikla.
  4. Lanko sukimas puikiai degina kalorijas – galima sudeginti per 400 kcal per valandą.
  5. Lanko sukimas prilyginamas kitoms intensyvaus aktyvumo treniruotėms.
  6. Padeda labiau susikoncentruoti.
  7. Padeda atsipalaiduoti.

 

Pradedantieji sukti lanką (ypatingai magnetinį) gali išsigąsti po pirmojo sukimo pajutę skausmą šonuose, ar net paraudimus, mėlynes – nenustebkite, jūsų kūnas vis tik nebuvo pratęs prie intensyvių lengvų smūgių. Vėliau skausmas ir paraudimai dings, ir jūs būsite visiškai pasiruošę deginti kalorijas sukdami lanką. Pradėkite sukimui skirdami apie 10 minučių ryte ir vakare. Sakoma, kad pirmieji rezultatai  matytis jau po 10 dienų, tad būkit kantrūs.

Kaip rasti sau tinkamiausią sukimo lanką?

Pradedančiųjų lankas, vertikaliai pastačius jį ant žemės, turi būti šiek tiek aukščiau virš jūsų bambos. Lengvesni lankai gali sverti iki 1,3 kg, na, o sunkesni iki 3 kg.

Jei turimas sukimo lankas jums yra per lengvas, įsigykite sunkesnį. Galima rasti ir sukimo lankų su magnetais, tačiau šie, kaip ir minėta, pradžioje gali sukelti nemalonų skausmą bei paraudimus.

Perkant lanką reikia prisiminti vieną svarbų dalyką – kuo mažesnis lanko diametras tuo greičiau reikės jį sukti – kuo didesnis – tuo lėčiau. Pradedant patartina sukti didesnį, apie 100-103 cm diametro lanką, na, o vėliau, kiek įgudus, galite nusipirkti ir apie 95cm diametro lanką.

Taip pat reikia atkreipti dėmesį ir į tūbelės storį. Jis dažniausiai būna trijų tipų: pradedančiųjų (16mm), skirti šokiui (20mm) ir fitnesui (25mm).
SVARBU: Lanko nepatartina sukti nėščiosioms.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s