Uoga, vitamino C turinti daugiau nei citrina

Daugelis nuosavų kiemų ar daržų sodelio krašte turi bent vieną serbentų krūmą. Šias rūgščias uogas mėgstameskanautine tik vienas – mūsų močiutės ir mamos gerai žino, kad iš juodųjų arba raudonųjų serbentų galima išsivirti puikią uogienę bei užsiplikyti aromatingas arbatas. Raudonieji serbentai yra rūgščiausi iš visų serbentų rūšių. 

Serbentų nauda žmogaus organizmui yra įvairiapusė – juose yra gausu vitamino C (net daugiau nei citrinose), kurio užtektinai visai dienai gausime suvalgę 150g raudonųjų serbentų. Taip pat, žinant, kad vitaminas C padeda iš organizmo valyti nikotiną, serbentus valgyti patartina ir metusiems rūkyti. Šiose uogose taip pat yra gausu skaidulų, magnio bei geležies, todėl jas valgant būna gerinamas virškinimas, stiprinamas kraujas.

Serbentai taip pat tonizuoja bei padeda peršalus, todėl žiemą yra pravartu turėti užšaldytų serbentų ar jų uogienės, kuriuos galėsime dėtis į karštą vandenį.

Puodelyje raudonųjų serbentų rasite tik 63 kalorijas, todėl tai yra puikus užkandis sveikai besimaitinantiems ar norintiems sureguliuoti savo kūno svorį. Ši uoga taip pat jus pasotins ilgesniam laikui.

Moterims patartina valgyti raudonuosius serbentus, nes jie palengvina mėnesinių skausmus ir negalavimus.

Asmenims, kurie skrandyje turi žaizdelių, arba skundžiasi skrandžio rūgštingumo padidėjimu, dėl serbentų valgymo reiktų pasitarti su gydytoju.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s