Atgaukite jėgas vos per 20 minučių

Šiais laikais mes visur skubame. Į darbus, į namus, į universitetus, susitikimus… Norime visur suspėti, daug nuveikti, bet net nepajaučiame kaip nuo to nukenčia mūsų sveikata. Tampame irzlesni, jautresni, dažnai pamirštame svarbius dalykus. Ieškodami įvairiausių priežasčių bei diagnozuodami sau skirtingas ligas, mes turime pirmiausiai pasirūpinti, kad būtume tinkamai pailsėję. Poilsio trūkumas gali būti prasidedančių negalavimų viena iš pagrindinių priežasčių.

Yra žinoma, kad žmogus per parą turėtų skirti bent 8 valandas geram miegui, tačiau užimti asmenys kartais aukoja savo poilsį darbo vardan. Jėgų stygius, nuotaikų kaita, o galiausiai – suprastėjęs darbinis produktyvumas gali būti nemigos padariniai.

Jei nepavyksta tinkamai išsimiegoti, o darbų vis tik yra kalnai – atraskite bent 20 minučių poilsiui ir jėgų atgavimui. Tai padaryti yra paprasta, nes jėgas galite atgauti važiuodami traukiniu, autobusu ar bet kur, kur galite patogiai atsisėsti.

  1. Raskite kur atsisėsti ir įsitaisykite patogiai, tačiau ne itin patogiai. Raskite vietą, kurioje galite fiziškai ir protiškai atsipalaiduoti.
  2. Užsistatykite žadintuvą 20-iai minučių. Tiek jums pakaks atsipalaidavimui ir energijos „pasikrovimui“. Jūs neužmigsite giliu miegu – jūs paprasčiausiai atsipalaiduosite, tačiau vis dar būsite budrūs ir jautrūs aplinkiniams garsams.
  3. Užmerkite akis ir susikoncentruokite ties savo kvėpavimu. Stenkitės pamiršti visus planus ir nebaigtus darbus. Kvėpuokite vis giliau ir palengva pradėkite lėtinti kvėpavimą.
  4. Stenkitės nemąstyti apie nieką, kas jus priverstų nerimauti. Galvokite apie kvėpavimą ir atsipalaidavimą iki kol suskambės jūsų žadintuvas.
  5. Išgirdę jį palengva atmerkite akis ir lėtai apsidairykite. Jau po 2-3 minučių turite jaustis žymiai energingesnis ir gyvybingesnis.

Atliekant tokius pratimus jūs galite greit atgauti išeikvotas jėgas ir šiek tiek kompensuoti praleistą nakties miegą. Be abejo,  tam, kad nebekankintų nuovargis ir nepasireikštų irzlumas, jūs turite pasistengti miegoti apie 8 valandas per naktį.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s