Sveikiausių grūdų pasirinkimas

Norint pakeisti savo mitybą pirmiausiai reikia žinoti ko būtina atsisakyti ir ką visgi įtraukti į sveikąjį mitybos racioną. Žinant, kad bulvė kovoje su riebalų deginimu yra tikrai ne naudinga pagalbininkė, ją visada galima pakeisti saldžiąja bulve. Na, o paprastieji ryžiai ir makaronai gali būti pakeisti rudaisiais ryžiais ar grikių makaronais. Pasirinkimų yra išties daug, tačiau, tam, kad būtų dar aiškiau, mes siūlome jums pačias maistingiausias grūdų rūšis. Kas įdomiausia – šie grūdai padeda norint atsikratyti nereikalingų riebalų ir taip pat tinkamai subalansuoti organizmo energijos sąnaudų kiekį.  Harvardo Universiteto studentai ištyrė, kad tie, kurie valgo pilno grūdo produktus sveria mažiau nei tie, kurie valgo apdirbtus grūdus (miltus ir pan.). Kiekvienos kruopos jus aprūpins mažiausiai 15 organizmui būtinų medžiagų, todėl pasirinkus bet kurį iš žemiau pateiktų variantų jūs bet kokiu atveju neprašausit.

Avižos (angl. Oats)
Ir kaip mes be jų?  Pradėjus rytą avižomis, energiją išsilaikysite lyg vėlaus pietų meto. Žinoma, tai tinka ne tik pusryčiams, bet ir kaip kitų dienos maistų ingredientas. Juose esantys antioksidantai taip pat padeda gerinti širdies veiklą. Šis pasirinkimas yra puikus baltymų bei ląstelienos šaltinis.

avizos
Rudieji ryžiai (angl. Brown rice)
Iš Azijos atvežti grūdai turi ne tik puikių antioksidantų, bet ir skaidulų, fosforo bei geležies. Šios spalvos ryžiai yra patys sveikiausi, nes gaminant, priešingai nei baltieji, jie dažniausiai nebūna stipriai apdirbti.

Kamut kviečiai (angl. Kamur Khorasan wheat)
Naujovė Europai, kuri buvo atvežta iš Egipto. Nors, kaip ir daugumos grūdų, didžiąją kamut kruopų dalį sudaro angliavandeniai, jie taip pat turi ir nepaprastai daug baltymų. Šie kviečiai yra klampios tekstūros ir nuo jų greit pasisotinama.

Kamut kviečiai

Bolivinės baladų kruopos (angl. Quinoa)

Aminorūgščių praturtintos, įvairiais būdais ir skoniais gaminamos kruopos. Kaip žinia, kalcio ir geležies baladų kruopose rasime daugiau nei kukurūzuose, ryžiuose ar kviečiuose. Gardinkite salotas, maišykite į avižines košes ar gaminkite kaip pagrindinį garnyrą.

Perlinės kruopos (angl.Barley Pearled)
Ne tik sotesnėms sriuboms, bet ir pusryčių košėms, salotoms ar garnyrui prie mėsos ar žuvies. Šias kruopas  taip pat gaminama kaip sveiką ryžių pakaitalą itališkajam rizoto patiekalui. Fosforo gausa perlinėse kruopose pranoksta bet kokios kitos rūšies grūdus.

 

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s