Numalšinkime apetitą sveikais būdais

Norint sudeginti keletą kilogramų žmonės dažnai renkasi alinančias dietas. Mat taip atsiras ir greitesni, geresni rezultatai. Na, o tomis dienomis alkis iš žmogaus gali padaryti tikrą žvėrį. Subjūra nuotaika, erzina malonūs kvapai, norima greičiau prastumti laiką iki kito valgio meto. Tik dar blogiau būna tada, kai prarandama valia ir grįžtama prie įprasto nesveiko maisto vartojimo, bereikalingų užkandžiavimų – viskas, kas buvo gražiai ištirpę, sugrįžta dvigubai. Dietologai gali tik patikinti, kad vietoje dietų geriausia rinktis paprasčiausią sveiką mitybą. Na, o jei pradžioje vis tik suvartojamo maisto jums maža, siūlome užkandžiavimui rinktis produktus, kurie sumažins jūsų apetitą. Žemiau išvardintus produktus galite dėtis ir į pagrindinius patiekalus. Taip jūs ilgiau jausite sotumo jausmą.

Riešutai

Suvalgyti riešutai gana ilgai virškinasi. Juose esantys gerieji riebalai gausiai pasotina jūsų organizmą. Energijos gautos iš šio produkto užteks ilgesniam laikui. Priešpiečiams siūloma suvalgyti 15-20 riešutų. Juos taip pat galite dėtis į košes, pusryčių dribsnius.

Obuoliai

Puikiausiai tiks ir prie pusryčių patiekalo ir užkandžiui. Šiame vaisiuje, kaip ir daugelyje, yra gausu vandens, kurio dėka suteikiamas sotumo jausmas. Tiesa, obuolį geriausia yra valgyti pirmos dienos pusėje. Jame gausu angliavandenių, kurie suteikia mums energiją, todėl vakare mums to paprasčiausiai nereikia.

Prieskoniai

Tik ne „vegeta“ tipo prieskoniai. Tyrimai rodo, kad prieskoniai ir jų aromatas leidžia žmogui greičiau pasisotinti. Aštresni prieskoniai greitina medžiagų apykaitą, gerėja virškinimas. Patiekalus gardinkite natūraliomis, aromatingomis žolelėmis, pipirais.

Mėta

Taip, mėta ramina. Ne tik jus, bet ir jūsų skrandį. Jos kvapas ir skonis mažina apetitą, todėl nebesinorės daug persivalgyti, padauginti užkandžių.  Bandantiems sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį yra patartina įsigyti mėtų kvapo žvakes, oro gaiviklius. Taip pat bandykite dažniau gerti mėtų arbatas.

 Vanduo

Dažnas asmuo alkį maišo su troškuliu. Kartais ne taip supratus savo kūno teikiamus signalus, mes bereikalingai suvalgome maistą, kuris tampa papildomomis kalorijomis. Dietologai pataria pajutus alkį pirmiausia pabandyti išgerti stiklinę vandens. Be abejo, vandens maistu keisti negalima. Tokį būdą reikia pasirinkti tik tada, kai po maisto praėjus kuriam laikui, jūs atrodytų per greit ir vėl pasijuntate alkanas.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s