Kaip priaugti sveiko svorio?

Socialiniai tinklai ir spauda dažniausiai būna perpildyti straipsniais apie tai, kaip greitai ir efektyviai galima numesti svorį. Pasirinkimas yra platus ir tinkamas kiekvienam pagal skonį ar gyvenimo būdą, todėl ilgai svarstyti nereikia. Tik ne retai idėjininkai ir dietologai pamiršta apie tuos, kurie visgi nori priaugti svorio. Gera savijauta ne visada lydi žmones, kurie pasižymi itin mažomis apimtimis. Užsiimant drastiškomis dietomis ir svorio priaugimo būdais bei galvojant tik apie savo išvaizdą, dažnai pamirštama pagrindinė taisyklė – pirmiausiai reikia išmokti gyventi sveikai. Tam, kad jūsų kūnai jus apdovanotų  norimais rezultatais, jūs turite taisyklingai ir kruopščiai juos puoselėti. Dar visai neseniai mano akys užkliuvo už Facebook‘o sienoje patalpintos itin lieknos merginos nuotraukos, kuri kreipiasi į pažystamus ieškodama patarimų apie svorio priaugimo būdus. „Daug valgyk“ atmestinai rašo vieni, „ čia pasityčiojimas iš apkūnių?“ piktinosi kiti. Na, o blogiausia yra tai, kad nelaimingoji pati išsidavė, jog greitas maistas, saldumynai ir kiti itin kaloringi, organizmą nuodyjantys patiekalai būna kasdieniame jos mitybos plane.

  Žmonės, kurie iš prigimties yra labai liekni, ne visada būna sveiki ir spinduliuojantys energija. Žinant, kad jie labai sunkiai priauga svorio, jie bereikalingai sau leidžia kimšti organizmui nenaudingą, greitą maistą bei produktus su tuščiomis kalorijomis. Taip dažniausiai bergždžiai tikimasi priaugti keletą kilogramų. Svorio priaugimas kartais gali būti sunkesnis nei svorio numetimas… Ir nevalia lieknėms žmonėms pavydėti. Kaip susiimti ir ką daryti, norint priaugti sveiko svorio? Kai kurie pateikti, o galbūt net elementariai atrodantys patarimai iš tiesų būna pamiršti ar kitaip nepaisomi.

Svarbiausias kūno masės kitimo aspektas yra subalansuota, sveika mityba. Negalvokite, kad kemšant kebabus ir picas, kuriuos užsigeriate su kola jums kažkaip padės. Sutiksiu, greito maisto restoranų patiekaluose yra gausu kalorijų, bet jos dažnai būna tuščios, o tai reiškia, jūsų organizmui tai neteikia jokios naudos. Padažai, aliejumi permirkę patiekalai viso labo yra tik baisus cholesterolio kiekis ir širdies apkrovimas, bet nieko daugiau.

1. Atsisakykite alkoholio. Audringai su vyno buteliu pasitinkami savaitgaliai, jums tikrai nepadės pasiekti norimų rezultatų. Alkoholis yra kur kas blogiau – jis išbalansuoja jūsų metabolizmą ir trugdo sveikoms maistinėms medžiagoms tinkamai aprūpinti jūsų kūną.

2.Organizmui reikia visų naudingųjų maisto medžiagų, tik šiuo atveju priešingai nei lieknėjant, patartina valgyti kuo daugiau lėtai įsisavinamų sveikųjų riebalų ir angliavandenių. Skaičiuokite ir rašykitės suvartojamas sveikąsias kalorijas. Vyrams patartina per dieną suvartoti nuo 3500 iki 4500kcal, o moterims šiuo atveju iki 3000kcal.

3. Valgykite bent 5 kartus per dieną, tuo pačiu, ar bent panašiu metu kas 3 valandas. Vakare prieš miegą neprisivalgykite, kad jūsų organizmas nebūtų apkrautas ir per naktį galėtų tinkamai pailsėti. Labai norint – suvalgykite pilną šaukštą riešutų sviesto ar avokado užtepto ant ryžių trapučio.

4.Pusryčiaukite vėliausiai 25 minutės po atsikėlimo. Nepamirškite ir nepraleidinėkite pusryčių. Svorio priaugimui, pusryčiams rinkitės avižines košes su vaisiais, riešutais ir puse šaukštelio sviesto. Išsikepkite trijų kiaušinių mėgiamą omletą ir valgykite jį su pilno grūdo paskrudinta duonos riekele, užsitepus natūralaus sviesto. Kuo sočiau tuo geriau.

5.Sportuokite! Sportuokite! Sportuokite! Norite būti liekni, stangrūs, pilnesni, greitesni, sveikesni – reikia pamilti sportą. 6.Sportuodami ir maitindamiesi sveikai, jūs auginsite raumenis, kurie stangrins ir dailins jūsų figūras. Merginos, neišsigąskite, tvirtas ir stangrus kūnas nereiškia „berniukiškas “ kūnas. Nepamirškite daryti daug pritūpimų, kurie padės gauti tobulą, riestą užpakaliuką. Jei įmanoma, eikite į sporto salę ir daugiau dirbkite su svoriais. Internete susiradę pratimus, drąsiai žygiuokite į sporto klubus, kur galėsite juos išmėginti. Stebėkite senbūvius, nesidrovėkite paprašyti patarimų ir paaiškinimų kaip naudotis treniruokliais.

7.Žinant, kad jūsų metabolizmas yra ypatingai greitas, po sporto reikia nepamiršti „pamaitinti“ savo raumenis. Šiuo atveju norime, kad raumenukas kuo greičiau augtų ir netruktų atsistatyti, todėl per pusvalandį po treniruotės, suvalgykite greit įsisavinamų baltymų – riešutų, varškės ar išgerkite natūralų pieno išrūgų ar augalinių baltymų kokteilį. Baltymuose esančios amino rūgštys yra viena iš pagrindinių jūsų raumenų sudedamųjų dalių, todėl „sudavus“ didesnį krūvį, jie skaidosi, o suvartojus baltymus, jie „atsistato“ ir tęsia raumenų augimą.

8.Nepamirškite poilsio. Kiekvienam kūnui reikia saldaus ir ramaus miego. Stenkitės poilsiui skirti bent 8 valandas per naktį ir eiti miegoti tuo pačiu metu.

9.Sverkitės kas porą savaičių ir rašykitės rezultatus. Tikrinkite savo progresą. Stebėkite kas padeda augti svoriui, o kas ne.

10. Niekada nesportuokite ant tuščio skrandžio, nes taip jūs deginsite dar daugiau kalorijų. Sportas turi būti pradedamas po sotaus valgio praėjus 2 valandoms.

Ar tai bus svorio numetimas, ar jo priaugimas – svarbiausiai reikia išmokti pradėti sveikai gyventi. Kai tik pamatysite primuosius rezultatus ir didesnius svarstyklių skaičius, jūs būsite nepaprastai savimi patenkinti. Net ir tuo atveju, jei tai gali užtrukti šiek tiek ilgiau laiko – rezultatai išliks ilgiau ir jūs įgausite daugiau pasitikėjimo savimi. Būkime sveiki, stiprūs ir gražūs!

Linkėjimai ir gražios dienos,

Jūsų Karolina

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s