Priešvestuviniai lieknėjimo ypatumai

Artėjant ilgai lauktai vestuvių dienai, dauguma būsimų nuotakų kruopščiai stengiasi susiplanuoti smulkiausias puotos detales. Baiminantis, kad neiškiltų nesklandumų ceremonijos ar šventės metu, moterys apgalvoja viską – nuo servetėlių ornamentų iki jaunikio peteliškės atspalvių. Tik atėjus svarbiausiai ir bene labiausiai jaudinančiai daliai- suknelės matavimuisi, merginos gali susidurti su nemaloniais nesklandumais. Norint sau atrodyti nepakartojamai, dažnai prikimbama prie bet kokios smulkmenos, na o ką jau kalbėti apie kelis priaugtus kilogramus. Pirma didžiausia klaida, kurią padaro būsimos nuotakos yra ta, kad dar prieš susipažįstant su jaunikiu nebuvo pagalvota apie sveiką gyvenseną bei stangrų kūną. Tokiu atveju, į vestuvių planavimą būna įtraukiami ne tokie mieli darbai, kokių tikėtąsi. Drastiškos dietos, savęs persitempimas ir alinimas yra toli gražu ne tai, kuom turėtų užsiimti laiminga moteris prieš savo svarbiausią šventę. Norint išvengti susidūrimo su svorio nesklandumais prieš vestuves, siūlome pasinaudoti žemiau pateiktomis idėjomis.

 Nerizikuokite savo sveikata, rinkitės teisingą būdą:

 Norint greitų rezultatų, merginos dažnai rizikuoja savo sveikata bandydamos alinančias dietas. Tarkim 5 dienas gerdamos vien kefyrą, ar valgydamos tik grikius. Kefyras, tarp kitko, reguliariai jį vartojant ar tiesiog įtraukiant į dietą, kartu valgant ir kitus produktus yra veiksmingas svorio mažinimo būdas. Tam, kad svoris kristų sveikai ir, kad neištiktų šokas, pamačius, jog kilogramai sugrįžo su kaupu- mūsų organizmas turi būti pilnai aprūpinamas visomis reikalingomis medžiagomis. Svoris augęs lėtai, lėtai turi ir kristi. Bandant skubiai atsikratyti svorio rizikuojama širdies ligomis, hormoniniais sutrikimais ir emocine būkle.

Pagrindinė didžiausia besaikių dietų priežąstis slypi ne kur kitur, bet reklamose: Nesenai historyinpix pranešė, jog dar 1950-aisiais Time žurnalas buvo paskelbęs idealios moters figūros tipą. Apvalesnės bei putlesnės moters figūra buvo įvardinta kaip tikras grožio paveikslas.  Tuo metu, kai įžymioji Marilyn Monroe pozavo fotografams ir jos nuotraukos bei apvali figūra buvo giriama pilnu mąstu, size 0 (kitaip žinomi kaip nulinio dydžio modeliai) nebuvo šitaip priimtina ar aktualu. Šiais laikais televizija, šou biznis ir modelių pasaulis plačiu mąstu propoguoja ,bei reklamuoja stereotipinius kūnus ar išvaizdas, kuriuos įvardija kaip grožio idealus. Nenuostabu, jog reklaminiai stendai mirga nuo pusnuogių ir lieknų merginų atvaizdų, taip ragindami žiūrovams siekti ‘’idealumo’’.Vaistinėse linksta lentynos su vaistais ar tabletėmis svorio deginimui, kurie rėžia akį, viliodami klijentus ištuštinti kišenes. Tuo tarpu McDonalds greito maisto restorano iškabos ragina paragauti naujai sukurtų New York stiliaus burgerių. Taip žmogus ir tampomas tai prie nesveiko maisto, tai prie svorio metimo.

SAM_0316

Kaip to išvengti: Pradėkite pažinti produktus bei jų sudedamąsias dalis. Svarbiausia būtina pagalvoti apie gerą savijautą ir stipresnį kūną, o ne apie  mažesnes apimtis ir greitus rezultatus. Kiekvieno organizmas bei sudėjimas yra skirtingas, todėl ir poveikio sparta gali skirtis. Nepamirškime, jog nevalia į save, kaip į šiūkšliadėžę  mesti viso šlamšto. Pakeitus gyvenimo būdą, sveikai maitinantis ir sportuojant, žmogus save pamilsta labiau ir atsiranda didesnis pasitikėjimas. Pakeitus mitybą ir atsisakius bereikalingų produktų, jūsų kūnas jums taps dar mielesnis ir nekils pagundos dažnai piktnaudžiauti riebiais, ir nenatūraliais produktais.

Kaip pradėti: Svarbiausia yra norėti.  Paieškokit internete straipsnių ar faktų apie greito maisto kaloringumą bei sudedamąsias dalis. Vien toki faktai jus turėtų gerokai nutolinti nuo noro sušveisti didelį mėsainį.
Pradėkit pirkti natūralius ir organinius produktus. Vasara yra geriausias sezonas vaisių derliui, todėl dažniau galima nusipirkti šviežių produktų iš vietinių turgelių. Šiuo metu Londone prekių kiekis ir kainos glosto širdis, o vėliau ir pilvus. Žinoma dar smagiau, kai uogų ar vaisių galima pasisodinti kieme.

SONY DSC

 Idėjos būsimoms nuotakoms: Pirmiausia pasižadėkit būti geros savo bei būsimo vyro organizmams, valgyti sveikai bei įtraukti mankštas į savo dienos planus. Likus savaitei ar keliom (kuo ankščiau pradėsit, tuo geresni bus rezultatai) nevalgykite likus 4 valandom iki einant miegoti. Valgykite 5 kartus per dieną po nedidelį kiekį maisto, taip leisdama virškinimui palengva dirbti ir jo sunkiai neapkrauti. Išgerkite mažiausiai po 3l vandens per dieną. Ir svarbiausia – mankštinkitės! Per savaitę tokiu tempu galite sudeginti -1,5 kg. Kaip ir minėta, galite į savo dietą įtraukti ir kefyrą. Sumaišykite stiklinę kefyro su puse šaukštelio cinamono ir išgerkite tai vietoje vakarienės. Gamindamos bet kokį maistą (sriubą, salotas, košę), įdėkite šaukštą sėlenų. Sėlenos, kitaip dar vadinamos organizmo šluota , jums bevalgant taip pat išvalys žarnyną. Ištiesų sveikai gyvenant reikia tik jūsų pačių vaizduotės, na , o jei jos pritrūksta- internete gausu sveikuoliškų receptų ir idėjų.

Faktai lieknėjančioms:Yra nustatyta, jok sveikiausia yra numesti 1kg per savaitę. Nukritus didesniam svoriui, tikėtina, jog atsipalaidavus jis sugrįš dvigubai. Badavimas ir vieno produkto dietos alina organizmą, bei neleidžia jam tinkamai funkcijonuoti. Po tokių dietų organizmas pradeda kaupti atsargas,lyg besiruošdamas kitam smūgiui, dėl to nejausdami pradėsite valgyti didesnėmis porcijomis ir riebesnį bei nesveikesnį maistą. Griežtos dietos natūraliai iššaukia emocinį susierzinimą. Tampate emociškai nestabilesni ir gerokai jautresni. Tada gali prasidėti ginčai, balso pakėlimas, pastovus pyktis ir galiausiai- vargšo būsimo vyro išpeikimas ar stiprūs barniai.

Galiausiai jei jau nusprendėte susiimti ir padailinti savo figūrą šiai įspūdingai šventei- po  jos nepamirškite ir toliau savęs puoselėti. Jei tik įmanoma, daugiau judėkite. Pagalvokite, jog svarbiausia yra gera savijauta. Pakeisti mitybą ir užsiimti fizine, aktyvia veikla jums bus tik į naudą. Pasirinkite patinkantį sportą, naudokite natūralius bei mažai kaloringus produktus ir mėgaukitės akivaizdžiai gerėjančiais rezultatais.  Sveika gyvensena – geresnė sveikata – laimingesnis žmogus – darnesnė santuoka.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s