Veganiškas čili troškinys

Neišsigąkit žodžio ,,veganiškas“ – pirma paragaukit ir patys įvertinkit patiekaliuką. Vitaminai, baltymai, angliavandeniai ir gerieji riebalai – na ir ko gi daugiau reikia subalansuotiems pietums ar vakarienei? Reikės: Pilno grūdo makaronai (radau su špinatais); Brokolis (pusė nedidelės galvos); Raudonasis svogūnas (pusė vidutinio); Kokosų grietinėlė (2v.š) H.druskytė; Myprotein meksikietiški baltyminiai prieskoniai ( augaliniai proteinai) Riešutų sviestas (1 v.š.) sumaišytas su čili prieskoniais Gaminimas: Makaronai – virt … Skaityti toliau: Veganiškas čili troškinys

Vitamino B12 svarba ir nauda žmogaus organizmui

Visavalgiai yra visada pirmi pamokyti ir pirštu pagrūmoti veganams bei vegetarams apie jų, neva skurdžią mitybą, maisto medžiagų bei mineralų nepriteklių. Apie tai, jog baltymų yra gausu augaliniuose produktuose (brokoliai, riešutai, pupelės, avižos ir t.t.) , turėtų žinoti dauguma, tačiau vitaminai – tokie kaip B12 šiai dienai vis tik daugeliui neduoda ramybės. Kur gauti, kam jų reikia? Kodėl apie B12 tiek daug kalbama? Vitamino B12 … Skaityti toliau: Vitamino B12 svarba ir nauda žmogaus organizmui

Prieš išvykstant į kitą pasaulio kraštą. Ką reiškia išeiti iš komforto zonos?

Keturi mėnesiai. Dabar, kai klupiu prie lovos savo kambaryje Vaucluse ( nežinau kodėl nesėdžiu patogiai, turbūt bijau, kad iki kol tai padarysiu – išgaruos mano įkvėpimas rašyti, netikėtai atplaukusios mintys 🙂 ) , vis dar nesuvokiu kiek visko spėjo įvykti… Išvykti į kitą pasaulio kraštą, kur nėra nei draugų nei šeimos, nėra lengvas reikalas. Na, nors kodėl… lengva – imi, susikrauni daiktus ir išvyksti, bet … Skaityti toliau: Prieš išvykstant į kitą pasaulio kraštą. Ką reiškia išeiti iš komforto zonos?

Tvirtinkime pėdas ir sportuokime basomis

Kai einant link sporto klubo susidėlioji treniruotės eigą ir velniūkiškai išsišiepi, kada apskaičiuoji žadamas sudeginti kalorijas – aišku kaip dieną – šiandien žadi nustebinti pati save. Ausinėse mėgstama daina, o ir džiaugsmas supratus, kad pagaliau prisiruošei išeiti į sporto salę dar labiau motyvuoja. Įžengi į rūbinę, atsegi sportinį krepšį ir… širdis nusirita į kulnus. Skubėdama pamiršai įsidėti sportinius batelius. Dingsta nuotaika, nukabini nosį ir dažniausiai nusivylusi savo … Skaityti toliau: Tvirtinkime pėdas ir sportuokime basomis

Kokosinė avižinė košė

Kokosai! Ar kada nors mums jų bus gana? Ta proga receptukas – avižinė, kokosinė košė. Ar ji veganiška? O taip! Neverta daugiau taukšti. Pasigaminkit, paragaukit ir pamatysit apie ką eina kalba! Reikės: 70g avižų 10g čia sėklų 2 a.š. kokosų grietinėlės Žiupsnelis h.druskos Cinamono Ryžių, klevų arba agavės sirupo Pagardinimui: Anakardžių sviestas (Myprotein – goo.gl/J7yF14) Figos Bananai Mėlynės Kokosų jogurtas Kakava Gaminimas: 1. Sumaišom košės … Skaityti toliau: Kokosinė avižinė košė

Sveikas ir nepaprastai lengvas šokoladinis pyragas – alpsit nuo dieviško skonio

Alternatyvos alternatyvos alternatyvos – viską, kas nesveika ir atrodytų nuodėminga galite pakeisti sveiku maistu. Net desertus! Tereikia būti kūrybingiems… Kas norit šokoladinio pyrago? Pakelkit rankas! Na, o dabar čiupkit ingredientus: 500g virtų saldžių bulvių 80g natūralios kakavos 20g stevia 20g migdolų miltų 30g natūralaus juodo šokolado 50g riešutų sviesto Ir… gaminkit! 1. Sutrinam bulves ir sumaišom visus ingredientus. 2. Išpilam masę ant skardos ir šaunam … Skaityti toliau: Sveikas ir nepaprastai lengvas šokoladinis pyragas – alpsit nuo dieviško skonio

Kaip aš maratoną bėgau

Linkėjimai iš Saulėtosios Pakrantės, mielieji! Europoj ruduo, o čia – pavasarėja. Australai, tarp jų ir aš, laukiam šiltesnių orų. Jau tuoj tuoj gulėsiu paplūdimy ir bambą deginsiu, na, o iki tol – nostalgiškai prisimenu Londono orus ir rašinėlio vertus nuotykius. Šiandien noriu pasidalinti vienu iš jų ir papasakoti jums kaip aš maratoną bėgau. Kartais, kai nors sekundei savimi sudvejoju – manyje lyg degtuko žiežirba įblieskia … Skaityti toliau: Kaip aš maratoną bėgau

Mano prisipažinimas: ,,Aukštyn- žemyn“

Atsikeliu ryte – pažvelgiu į veidrodį, sužnybiu pilvą, skruostą… Sukandu lūpas, gailiau pažiūriu į savo atvaizdą, atsipučiu ir akimirksniu nusišypsojus nutariu jokiais būdais nepradėti dienos liūdnomis mintimis. Tik… kartais nežinau ar su tokiu pačiu ūpu man pavyks ją užbaigti. Mano ideologija tokia, jog mūsų kūnai ir mūsų siela – du skirtingi kūriniai. Siekiant bet kokio tikslo mes turime susijungti į vieną. Manau, kad kiekvieno mūsų – … Skaityti toliau: Mano prisipažinimas: ,,Aukštyn- žemyn“

Veganiški avinžirnių sausainiai – nekalti ir gardūs

Kaip yra nuostabu valgyti tai, kas žinom, mūsų kūnui pasitarnauja ir praturtina jį naudingosiomis medžiagomis bei vitaminais. Štai sausainiai, kuriuos ragaudami mėgausitės be kaltės jausmo, o vėliau, net neabejoju, pirštu išrinksit trupinėlius. Baltymai, gerieji riebalai ir angliavandeniai. Kepinys tiks kaip desertukas arba gardus užkandis. Skanaus! Reikės: Skardinės avinžirnių (skaidulos, baltymai) 2 didelių šaukštų riešutų sviesto (gerieji riebalai) 3 didelių šaukštų ryžių, klevų arba agavės sirupo … Skaityti toliau: Veganiški avinžirnių sausainiai – nekalti ir gardūs