Tvirtinkime pėdas ir sportuokime basomis

Kai einant link sporto klubo susidėlioji treniruotės eigą ir velniūkiškai išsišiepi, kada apskaičiuoji žadamas sudeginti kalorijas – aišku kaip dieną – šiandien žadi nustebinti pati save. Ausinėse mėgstama daina, o ir džiaugsmas supratus, kad pagaliau prisiruošei išeiti į sporto salę dar labiau motyvuoja. Įžengi į rūbinę, atsegi sportinį krepšį ir… širdis nusirita į kulnus. Skubėdama pamiršai įsidėti sportinius batelius. Dingsta nuotaika, nukabini nosį ir dažniausiai nusivylusi savo … Skaityti toliau: Tvirtinkime pėdas ir sportuokime basomis

Kokosinė avižinė košė

Kokosai! Ar kada nors mums jų bus gana? Ta proga receptukas – avižinė, kokosinė košė. Ar ji veganiška? O taip! Neverta daugiau taukšti. Pasigaminkit, paragaukit ir pamatysit apie ką eina kalba! Reikės: 70g avižų 10g čia sėklų 2 a.š. kokosų grietinėlės Žiupsnelis h.druskos Cinamono Ryžių, klevų arba agavės sirupo Pagardinimui: Anakardžių sviestas (Myprotein – goo.gl/J7yF14) Figos Bananai Mėlynės Kokosų jogurtas Kakava Gaminimas: 1. Sumaišom košės … Skaityti toliau: Kokosinė avižinė košė

Sveikas ir nepaprastai lengvas šokoladinis pyragas – alpsit nuo dieviško skonio

Alternatyvos alternatyvos alternatyvos – viską, kas nesveika ir atrodytų nuodėminga galite pakeisti sveiku maistu. Net desertus! Tereikia būti kūrybingiems… Kas norit šokoladinio pyrago? Pakelkit rankas! Na, o dabar čiupkit ingredientus: 500g virtų saldžių bulvių 80g natūralios kakavos 20g stevia 20g migdolų miltų 30g natūralaus juodo šokolado 50g riešutų sviesto Ir… gaminkit! 1. Sutrinam bulves ir sumaišom visus ingredientus. 2. Išpilam masę ant skardos ir šaunam … Skaityti toliau: Sveikas ir nepaprastai lengvas šokoladinis pyragas – alpsit nuo dieviško skonio

Kaip aš maratoną bėgau

Linkėjimai iš Saulėtosios Pakrantės, mielieji! Europoj ruduo, o čia – pavasarėja. Australai, tarp jų ir aš, laukiam šiltesnių orų. Jau tuoj tuoj gulėsiu paplūdimy ir bambą deginsiu, na, o iki tol – nostalgiškai prisimenu Londono orus ir rašinėlio vertus nuotykius. Šiandien noriu pasidalinti vienu iš jų ir papasakoti jums kaip aš maratoną bėgau. Kartais, kai nors sekundei savimi sudvejoju – manyje lyg degtuko žiežirba įblieskia … Skaityti toliau: Kaip aš maratoną bėgau

Mano prisipažinimas: ,,Aukštyn- žemyn“

Atsikeliu ryte – pažvelgiu į veidrodį, sužnybiu pilvą, skruostą… Sukandu lūpas, gailiau pažiūriu į savo atvaizdą, atsipučiu ir akimirksniu nusišypsojus nutariu jokiais būdais nepradėti dienos liūdnomis mintimis. Tik… kartais nežinau ar su tokiu pačiu ūpu man pavyks ją užbaigti. Mano ideologija tokia, jog mūsų kūnai ir mūsų siela – du skirtingi kūriniai. Siekiant bet kokio tikslo mes turime susijungti į vieną. Manau, kad kiekvieno mūsų – … Skaityti toliau: Mano prisipažinimas: ,,Aukštyn- žemyn“

Veganiški avinžirnių sausainiai – nekalti ir gardūs

Kaip yra nuostabu valgyti tai, kas žinom, mūsų kūnui pasitarnauja ir praturtina jį naudingosiomis medžiagomis bei vitaminais. Štai sausainiai, kuriuos ragaudami mėgausitės be kaltės jausmo, o vėliau, net neabejoju, pirštu išrinksit trupinėlius. Baltymai, gerieji riebalai ir angliavandeniai. Kepinys tiks kaip desertukas arba gardus užkandis. Skanaus! Reikės: Skardinės avinžirnių (skaidulos, baltymai) 2 didelių šaukštų riešutų sviesto (gerieji riebalai) 3 didelių šaukštų ryžių, klevų arba agavės sirupo … Skaityti toliau: Veganiški avinžirnių sausainiai – nekalti ir gardūs

Pradėję valgyti daugiau daržovių investuojate į savo ateities sveikatą

Atlikti tyrimai rodo, jog valgantys daugiau vaisių bei daržovių vaikystėje ir paauglystėje, vėliau būdami vyresnio amžiaus, turi mažesnę riziką susirgti širdies ligomis. JAV tyrėjai pastebėjo, kad tie, kurie jaunystėje maitinosi sveikai, 20-ties metų laikotarpyje turėjo sveikesnes, neužsikimšusias arterijas. Tam, kad organizmas greičiau pašalintų toksinus bei būtų visiškai aprūpintas jam reikalingais vitaminais – per dieną patartina suvalgyti nemažiau nei 7 puodelius daržovių. Kaip suvalgyti tiek daug … Skaityti toliau: Pradėję valgyti daugiau daržovių investuojate į savo ateities sveikatą

Projektas ,,Aukso viduriukas“

Laikaisi dietos, bet nori valgyti daugiau nepriaugant papildomo svorio? Nori susitvarkyti medžiagų apykaitą? Valgai mažai, bet rezultatai nedžiugina? O gal tiesiog nori išlaikyti esamas formas? Pavargai nuo nerimo, streso bei nemigos? Projektas ,,Aukso viduriukas“ – pradėjusiems, mėgėjams ir  sveiko gyvenimo būdo propoguotojams bei profesionaliems sportininkams. Projektas TAU! Visi mėgstam skaniai pavalgyti. Skaniai pavalgyti ir puikiai jaustis. Visi norim tobulų kūno linijų. Visi norim būti stiprūs. … Skaityti toliau: Projektas ,,Aukso viduriukas“